Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.
- literatura.mk
- Производи
- Книги
- Стручни и научни книги
- Општествени науки
- Маркетинг
- Стратегија на пазарот за здравствена заштита : од планирање до акција
Шифра на артикл: 002536
Баркод: 9786082471051
Код на производителот: 2536
Достапно веднаш
-
NSZ
*
Количина: 1 Kom
2
1
Зачувај во листата на желби
ПОМОШ ПРИ КУПУВАЊЕ
За повеќе информации контактирај нѐ на:
Tel: +389 76 444 490
Работно време:
Понеделник - петок
од 09:00 до 17:00 часот
Пиши ни на:
Pomoć
Насловот Стратегија на пазарот за здравствена заштита: од планирање до акција – водечка референција повеќе од 15 години – ја премостува празнината
меѓу маркетиншката теорија и спроведувањето покажувајќи, чекор по чекор, како
да развивате и како да спроведувате успешни маркетиншки стратегии со примена на адекватни тактики. Ставете ги концептите што ги научивте во воведните курсеви за маркетинг во акција со користење на единствениот модел на авторите – наречете ја стратегијата совпаѓање на стратегија/акција – од кој ќе научите како да определите точно кои тактики да ги примените во различни услови.
Во ова издание е опширна ревизија во кое ќе ги откриете најновите практични примени за развивање стратегија, за процесот на маркетиншко планирање, за предизвиците на конкурентниот пазар, за организациската визија и за други критични аспекти од маркетингот на здравствена заштита и стратегиско планирање.
Карактеристика | Вредност |
---|---|
Kатегорија | Маркетинг |
Автор | Стивен Хилстад, Ерик Берковиц |
Издавач | Арс Ламина |
Јазик | Македонски |
Година на објавување | 2015 |
Број на страници | 346 |
Уникатна услуга
Картичка за лојалност
Бесплатна достава
Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.
Спореди
(0)
Листата за споредба на производи е празна!