Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.
- literatura.mk
- Производи
- Книги
- Стручни и научни книги
- Општествени науки
- Економија
- Стратегиски бренд-менаџмент : градење, мерење и управување со капиталот на брендот
Достапно веднаш
-
NSZ
*
Количина: 1 Kom
2
1
Зачувај во листата на желби
ПОМОШ ПРИ КУПУВАЊЕ
За повеќе информации контактирај нѐ на:
Tel: +389 76 444 490
Работно време:
Понеделник - петок
од 09:00 до 17:00 часот
Пиши ни на:
Pomoć
Вклучувајќи ги најновите размислувања и трендови во индустријата, ова истражување на брендови и стратешкиот бренд менаџмент претставува комбинација на сеопфатната теоретска основа со бројните техники и практични согледувања за подобро донесување на краткорочни, но и долгорочни, одлуки во врска со брендот, со цел да се подобри долгорочната профитабилност на специфични бренд стратегии. Книгата обезбедува специфични тактички насоки и совети за планирање, градење, мерење, и управување со бренд капиталот. Текстот вклучува бројни примери на речиси секоја тема и анализи на бројни брендови, со објаснувања зошто се успешни или неуспешни. Читателот низ студиите на случај ќе се запознае со бројни реални приказни на разни брендови, меѓу кои и оние на Levi’s, Intel, Nivea, Nike, Starbucks, итн. Книгата е главно наменета за професионалците во индустријата, од бренд менаџери до маркетинг директори.
Кевин Лејн Келер е лидер во изучување на брендовите и стратегискиот бренд менаџмент. Тој предав
Карактеристика | Вредност |
---|---|
Kатегорија | Економија |
Автор | Кевин Лејн Келер |
Издавач | Арс Ламина |
Јазик | Македонски |
Година на објавување | 2013 |
Број на страници | 712 |
Уникатна услуга
Картичка за лојалност
Бесплатна достава
Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.
Слични производи
Економија
096521
Автор :
Татјана Петковска Мирчевска
Цена
1.200 МКД
19,42
EUR
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Економија
096520
Автор :
Верица Јанеска (редактор)
Цена
700 МКД
11,33
EUR
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Спореди
(0)
Листата за споредба на производи е празна!