Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.
- literatura.mk
- Производи
- Книги
- Стручни и научни книги
- Општествени науки
- Економија
- Маркетинг-менаџмент : пристап за донесување на стратегиски одлуки
Достапно веднаш
-
NSZ
*
Количина: 1 Kom
2
1
Зачувај во листата на желби
ПОМОШ ПРИ КУПУВАЊЕ
За повеќе информации контактирај нѐ на:
Tel: +389 76 444 490
Работно време:
Понеделник - петок
од 09:00 до 17:00 часот
Пиши ни на:
Pomoć
Џон В.Мулинс е вонреден професор по маркетинг менаxмент и претприемаштво на Факултетот за бизнис во Лондон, како дел од Фондацијата „Дејвид и Илејн Потер“. Неговите истраувачки активности се повеќепати наградувани, од кои би ги издвоиле наградите од Институтот за маркетиншка наука, Американската маркетиншка асоцијација и од Фондацијата „Ричард Д.Ирвин“. Орвил К.Вокер помладиот е почесен професор по маркетинг при Универзитетот во Минесота. Покрај тоа што е добитник на повеќе награди, тој е и консултант на голем број компании и непрофитни организации.
Во ова издание авторите ги офатиле темите за улогата на маркетингот при развивањето на успешните деловни стратегии, за анализата на пазарните моности, за развивањето разни стратегиски маркетиншки програми, за развивањето специфични стратегиски маркетиншки програми применливи во одредени ситуации и за имплементацијата и за контролата на тие програми.
Карактеристика | Вредност |
---|---|
Kатегорија | Економија |
Автор | Џон В. Мулинс |
Издавач | Арс Ламина |
Јазик | Македонски |
Година на објавување | 2012 |
Број на страници | 572 |
Уникатна услуга
Картичка за лојалност
Бесплатна достава
Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.
Слични производи
Економија
096521
Автор :
Татјана Петковска Мирчевска
Цена
1.200 МКД
19,42
EUR
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Економија
096520
Автор :
Верица Јанеска (редактор)
Цена
700 МКД
11,33
EUR
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Спореди
(0)
Листата за споредба на производи е празна!