Издавачката куќа „Харпер Колинс“ избра авторка која ќе ја продолжи работата на официјалните продолженија на авантурите на Херкул Поаро – јунакот од романите на Агата Кристи. Покрај ова, постојат автори кои, и без официјален благослов, пишуваат во манирот на „кралицата на крими-романите“. Една од нив е и Луси Фоли. Оваа Британка неколку години работеше како уредничка пред да се охрабри да го напише својот прв роман „Книга на изгубено и најдено“. По големиот успех на овој љубовен роман, таа потполно се посвети на пишувањето, патувањата и сликањето.
Освен начинот на живот, таа реши да го промени и жанрот. Ги напушти љубовните приказни и во целост се посвети на крими-романите. Следуваа „На лов“, „Списокот со гости“ и „Станот во Париз“ (сите преведена на македонски и во издание на „Арс Либрис“, дел од „Арс Ламина публикации“).
Секој кој ги читал книгите на Агата Кристи ќе го препознае нејзиниот дух во овие книги. Луси Фоли не крие дека токму тоа ѝ е намерата.
„Сакав модерна Агата Кристи и токму таа желба ме наведе да напишам трилер“, изјави таа по повод објавувањето на романот „На лов“. „Клучната разлика е во тоа што во раните дела на Кристи постојат детективот Поаро, госпоѓицата Марпл и полицаец. Не го сакав тоа. Намерата ми беше да излезам од таа шема, во приказната да го изоставам детективот и на тој начин нарацијата да ја направам поморничава.“
Одличен показател дека и другите ја препознаваат сличноста е тоа што Луси Фоли е избрана како една од 12-те авторки кои, сега со благослов на Фондацијата Агата Кристи, напишаа нови приказни за госпоѓицата Марпл („Марпл: дванаесет нови приказни“).
„Станот во Париз“ е нејзиното најново дело кое во превод на Весна Ликар го објави издавачката куќа „Арс Ламина“. Оние кои претходно се среќавале со нејзините книги знаат што точно да очекуваат од оваа авторка.
Станува збор за мала група луѓе (само)изолирани во луксузна куќа во Париз. Зад богатството и гламурот се кријат влага и рушевини. Една девојка, непоканет гостин, влегува во тој свет и открива пукнатини во преубавата глазура, а нејзиното патешествие во откривањето на вистината за тоа што се случило со нејзиниот брат, го следиме од аглите на повеќе наратори...
Овој пат авторката оди малку подалеку од критика на општествената елита и срамежливо се осврнува на мрачната страна на Градот на светлината, каде богатството и бедата се сместени едни покрај други.
Главната хероина Џес, Британка која едвај врзува крај со крај, доаѓа во Париз за да најде прибежиште во домот на нејзиниот многу побогат и поуспешен брат Бен. Наместо братот, во неговиот стан наоѓа само траги од крв. И додека на само неколку стотини метри од неговиот стан се случува вистинска мала граѓанска војна во која демонстрантите се тепаат со полицијата, Џес ја води својата битка со станарите на зградата за да открие што се случило и каде е нејзиниот брат.
Приказната е толку непредвидлива што дури на последната страница можеме да бидеме апсолутно сигурни што всушност се случило.
„Станот во Париз“ е роман кој се наоѓа на тромеѓата на серијата „Само убиства во зградата“, друштвената игра Clue и, секако, романите на Агата Кристи. Ако сакате помодерна варијанта на Кристи, тогаш оваа книга е вистинскиот избор.