Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.
- literatura.mk
- Производи
- Книги
- Публицистика
- Популарна публицистика
- Бизнис и менаџмент
- Влијание - психологија на убедувањето

Шифра на артикл: 096177
Баркод: 9786082309736
Автор:
Роберт Б. Чалдини
Достапно веднаш
-
NSZ
*
Количина: 1 Kom
2
1
Зачувај во листата на желби
ПОМОШ ПРИ КУПУВАЊЕ

За повеќе информации контактирај нѐ на:
Tel: +389 76 444 490

Работно време:
Понеделник - петок
од 09:00 до 17:00 часот

Пиши ни на:
Pomoć
Класика за влијанието и убедувањето, безвременска книга што треба секој да ја прочита
Класика за психологијата на убедувањето и за правилно користење на нејзината моќ. Зошто луѓето прифаќаат некои работи, а одбиваат други, и како да се применат овие сфаќања? „Влијание“ е задолжително четиво за секој кој сака да го разбере процесот на донесување одлуки. Суштинска книга во канонот на психологијата, финансиите и бихевиоралниот маркетинг.
Роберт Чалдини е психолог кој ја инспирира вештината за убедување, за да станете ефективен лидер, но и да не паѓате лесно во замките на убедувачите. Преку интересни примери од научните истражувања и од практиката, ни ги претставува шесте универзални принципи на влијание:
Реципроцитет, или старото добро „јас тебе, ти мене“
Обврзаност и доследност: непоколебливо работење на донесената одлука и цел
Социјална потврда: колку повеќе луѓе го поддржуваат нашиот став, толку тој се смета за поправилен
Допаѓање: колку повеќе ни се допаѓаат, толку повеќе се согласуваме со луѓето
Авторитет: поверојатно е да се согласиме со лицата кои имаат поголемо знаење, стручност или искуство
Недостиг: попосакувано е она што е помалку достапно.
„Влијание“ е сеопфатен водич за ефективно користење на овие принципи, со цел да се зголеми вашата способност за промена на однесувањето на луѓето во посакувана насока.
„Феноменална книга! Сакате да ја зголемите продажбата, да постигнете подобра зделка или да си ја подобрите врската – ‘Влијание’ ви нуди научно проверени принципи што можат да ви го променат животот.“
д-р Даниел Л. Шапиро
„Кога би можеле да прочитате само една книга за тоа како да бидете поефикасни во бизнисот и животот, јас би ја избрала ‘Влијание’“.
Кејти Милкман
Карактеристика | Вредност |
---|---|
Kатегорија | Бизнис и менаџмент |
Автор | Роберт Б. Чалдини |
Издавач | Издавачки центар ТРИ |
Јазик | Македонски |
Повез | Мек повез |
Година на објавување | 2024 |
Број на страници | 468 |
Уникатна услуга
Картичка за лојалност
Бесплатна достава
Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.
Слични производи
Бизнис и менаџмент
064277
Автор :
Кен Бланчард и Стив Готри
Цена
399 МКД
6,46
EUR
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Бизнис и менаџмент
093809
Автор :
Патрик Бет Дејвид
Цена
490 МКД
7,93
EUR
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Бизнис и менаџмент
093630
Автор :
Chip Heath
Цена
1.279 МКД
20,70
EUR
Заштеда
20%
1.599 МКД
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Бизнис и менаџмент
062659
Автор :
Richard Clodfelter
Цена
3.279 МКД
53,06
EUR
Заштеда
20%
4.099 МКД
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Бизнис и менаџмент
056883
Автор :
Адријана Ристовска Анѓелкоски
Цена
1.200 МКД
19,42
EUR
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Бизнис и менаџмент
056836
Автор :
Kim Scott
Цена
639 МКД
10,34
EUR
Заштеда
20%
799 МКД
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Бизнис и менаџмент
055860
Автор :
Роберт Киосаки
Цена
400 МКД
6,47
EUR
Заштеда
20%
500 МКД
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Бизнис и менаџмент
052108
Автор :
Ел Рајс и Џек Трут
Цена
449 МКД
7,27
EUR
Големина
NSZ
NSZ
Количина: 1
Спореди
(0)
Листата за споредба на производи е празна!