Е-адреса: Лозинка:
















Продукти: 0
Цена 0 мкд

Меѓународен маркетинг: Планирање на стратегиите, настап на пазарите и реализација

Роџер Бенет,   Џим Блит  




Оригинален наслов на книгата : International marketing: Strategy planning, Market entry & Implementation
ИСБН : 978-608-4535-85-0
Година на издавање : 2010
Издавачка куќа : Арс ЛАМИНА
Прегледaна: 2202 пати
Коментари вкупно: 0
Број на страни: 368
Димензии : 182x245
Корица : мека


    Немаме податоци

Краток опис

Книгата тематски е поделена на два дела: „Трговско опкружување“ и „Организирање на меѓународните пазари“. Во нив се разработени следниве теми: меѓународна трговија, техники за регионални анализи, техники за истражување на пазарот и за негова детална анализа, настапување на меѓународни пазари, извозни методи, глобални производи, глобално утврдување на цени и меѓународно рекламирање.
Содржината изобилува со детални истражувања што содржат непроценливи информации за меѓународниот маркетинг и за тоа како да се функционира во неговата средина. Напишан со јасен стил, текстот анализира тактички, оперативни и стратегиски аспекти релевантни за секој субјект на пазарот што сака да го максимизира ефектот од своето работење во странство. Исто така, книгава се препорачува за сите студенти што сакаат да го совладаат овој предмет детално.
Автори се Роџер Бенет, истражувач и практикант во делот на европското и на меѓународното деловно поле, професор на Катедрата за бизнис при Универзитетот „Метрополитен“ од Лондон и Џим Блит, доцент по маркетинг во деловното училиште „Гламорган“ при Универзитетот „Гламорган“.
За сите подетални информации во врска со содржината и со достапноста на книгата слободно пишувајте на ekonomija@arslamina.com.

 



Оценка од корисниците

5 звезди

0

4 ѕвезди

0

3 звезди

0

2 ѕвезди

0

1 ѕвезда

0

Просечна оценка
5
0

Коментари од корисниците