Е-адреса: Лозинка:
















Продукти: 0
Цена 0 мкд

Основа за маркетинг менаџмент

Филип Котлер,   Кевин Лејн Келер  




Оригинален наслов на книгата : A framework for marketing management
ИСБН : 978-608-229-282-3
Година на издавање : 2013
Издавачка куќа : Арс ЛАМИНА
Прегледaна: пати
Коментари вкупно: 0
Број на страни: 352
Димензии : 170x235
Корица : мека



Краток опис

Потпирајќи се на широката тема на холистичкиот маркетинг, ова ново издание ја истражува виталната улога на креативноста и иновацијата во успешниот маркетинг. Другите главни теми вклучуваат создавање на потрошувачка вредност, маркетинг етика и општествена одговорност, како и маркетинг одговорност. Уште една клучна тема е влијанието на технологијата врз современиот маркетинг, движечкиот развој различен како поткаст и маркетинг контролни табли. Во ажурирањето на секое поглавје, ги вклучивме последните концепти и идеи добиени од скорашните академски истра жувачки студии.



Оценка од корисниците

5 звезди

0

4 ѕвезди

0

3 звезди

0

2 ѕвезди

0

1 ѕвезда

0

Просечна оценка
0
0

Коментари од корисниците