Е-адреса: Лозинка:
















Продукти: 0
Цена 0 мкд

Потрошувачка психологија на туризмот, гостопримливоста и на забавните содржини, книга 3

Џ.Ај. Крауч ,   Ричард Р. Пердју ,   Хари Џ. П. Тимерманс ,   Музафер Ујсал  




Оригинален наслов на книгата : Consumer psychology of tourism, hospitality and leisure, Volume 3
ИСБН : 978-608-229-779-8
Година на издавање : 2014
Издавачка куќа : Арс ЛАМИНА
Прегледaна: пати
Коментари вкупно: 0
Број на страни: 352
Димензии : 170x235
Корица : мека



Краток опис

Познавањето на потрошувачката психологија и однесувањето на потрошувачите во врска со туризмот е мошне важно во одредувањето на успехот на туризмот и местата на гостување. Оваа книга е уредена збирка на написи од 3. Симпозиум за потрошувачка психологија, гостопримливост и забавни содржини, одржан во Мелбурн, Австралија во јануари 2013 година. 

Темите што се покриени во овие написи вклучуваат однесување, емоции и преработка на информации; мотивација и учење; системи за потрошувачка; одлуки и избори; искуство и задоволство; сегментација на пазарот; привлечност и лојалност; слика и толкување. Книгата е неопходно четиво за истражувачите на туризмот, гостопримливоста и забавните содржини, како и за оние што работат во туристичката индустрија.



Оценка од корисниците

5 звезди

0

4 ѕвезди

0

3 звезди

0

2 ѕвезди

0

1 ѕвезда

0

Просечна оценка
0
0

Коментари од корисниците