Е-адреса: Лозинка:
















Продукти: 0
Цена 0 мкд

Потрошувачка психологија на туризмот, гостопримливоста и на забавните содржини, книга 2

А.Џ. Вудсајд ,   Џ.Ај. Крауч ,   Џ.А. Мазанек ,   Џ.Р.Брент Ричи  




Оригинален наслов на книгата : Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure Volume 2
ИСБН : 978-608-229-624-1
Година на издавање : 2014
Издавачка куќа : Арс ЛАМИНА
Прегледaна: пати
Коментари вкупно: 0
Број на страни: 360
Димензии : 155x235
Корица : мека



Краток опис

Оваа втора книга на оваа тема дава приказ за прогресот во теориите и

истражувањата за потрошувачката психологија. 

Базирана е на трудови претставени на вториот симпозиум за Потрошувачка психологија на туризмот, гостопримливоста и забавните содржини, одржан во Виена,

во јули 2000 година. Книгата се фокусира на донесувањето одлуки на потрошувачите за оценување алтернативи за избор во дејностите на туризмот, забавните содржини и гостопримливоста. Разработува проблеми како што се справување со нелинеарните дејности на јавните услуги, опфаќање високоемоционални атрибути на производот,

инкорпорирање некомпензирачки правила за одлуки и сметководство

за ненабљудуваната хетерогеност кај потрошувачите. Овие проблеми се типични за истражувањата на однесувањето и методологиите за мерење со коишто се соочува индустријата на туризмот, гостопримливоста и забавните содржини. 

Книгата е основна референција за истражувачите и за оние што работат во области поврзани со маркетинг, туризам, гостопримливост и забавни содржини.



Оценка од корисниците

5 звезди

0

4 ѕвезди

0

3 звезди

0

2 ѕвезди

0

1 ѕвезда

0

Просечна оценка
0
0

Коментари од корисниците