Е-адреса: Лозинка:
















Продукти: 0
Цена 0 мкд

Потрошувачка психологија на туризмот, гостопримливоста и на забавните содржини, книга 1

А.Џ. Вудсајд ,   Џ.Ај. Крауч ,   Џ.А. Мазанек ,   М. Оперман ,   М.Ј. Сакаи  




Оригинален наслов на книгата : Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure
ИСБН : 978-608-229-620-3
Година на издавање : 2014
Издавачка куќа : Арс ЛАМИНА
Прегледaна: пати
Коментари вкупно: 0
Број на страни: 400
Димензии : 155x235
Корица : мека



Краток опис

Книгата се фокусира на опширната тема на психологијата на потрошувачот и како таа е применета во полињата на туризмот, гостопримливоста и забавните содржини. Дава општ преглед на актуелните размислувања и претставува неколку нови теории и методи за анализа. Основно четиво за истражувачи и практиканти кои што работат со потрошувачи и нивните избори и перцепции. Дадените специфични примери се меѓународни по природа и даваат добро балансирана книга што ќе биде од особен интерес за оние кои што ги изучуваат и ги истражуваат областите од маркетинг, туризам, гостопримливост и забавни содржини



Оценка од корисниците

5 звезди

0

4 ѕвезди

0

3 звезди

0

2 ѕвезди

0

1 ѕвезда

0

Просечна оценка
0
0

Коментари од корисниците