Е-адреса: Лозинка:
















Продукти: 0
Цена 0 мкд

Стратегиски менаџмент во туризмот

Луиз Мутињо  




Оригинален наслов на книгата : Strategic management in tourism
ИСБН : 978-608-229-340-0
Година на издавање : 2012
Издавачка куќа : Арс ЛАМИНА
Прегледaна: пати
Коментари вкупно: 0
Број на страни: 328
Димензии : 185х245
Корица : мека



Краток опис

Целосно преработен со нови поглавја што ги поврзува стратегиското размислување

и Стратегиски менаџмент во туризмот, второ издание, ги анализира влијанијата

на средината и најголемите фактори што влијаат врз

меѓународниот успешното учебник за оваа книга, исто така, опфаќа функционален

иновации. Преку новите увиди и преработените и

осовремени дава интегриран спој помогне на така, е корисна и за

дејствувањето во менаџментот на туризмот, овој детален учебник ви обезбедува

аналитичко вреднување на најважните глобални трендови во туризмот.

круцијалните прашања на менаџмент на туризмот.

По прво издание коешто сега е главен курсевите по туризам,

маркетинг-стратегија, е-туризам, менаџмент и стратегиски концепти, оваа книга што ќе им студентите во нивната натамошна кариера, но, исто професионалците од туристичкиот сектор.



Оценка од корисниците

5 звезди

0

4 ѕвезди

0

3 звезди

0

2 ѕвезди

0

1 ѕвезда

0

Просечна оценка
0
0

Коментари од корисниците