Е-адреса: Лозинка:
















Продукти: 0
Цена 0 мкд

Маркетинг во патувањата и туризмот

Виктор Т. Ч. Мидлтон,   Алан Фајал,   Мајкл Морган  




Оригинален наслов на книгата : Marketing in travel and tourism
ИСБН : 978-608-229-750-7
Година на издавање : 2014
Издавачка куќа : Арс ЛАМИНА
Прегледaна: пати
Коментари вкупно: 1
Број на страни: 528
Димензии : 205x280
Корица : тврда



Краток опис

Маркетинг во патувањата и туризмот има цел да ги упатува и да им дава поддршка на читателите низ комплексностите на маркетингот во туризмот во 21век. Дава јасни објаснувања на принципите на маркетингот и концептите приспособени од конвенционалните маркетинг-услуги, а продолжува со илустрација на опсегот на апликации што моментално се користат во современата економија на посетители.


Сега во четвртото издание, како и изданијата што се препечатуваат секоја година уште од 1988 г., секое поглавје од книгата е ажурирано и вклучува моментални оцени на сите главни развои во маркетингот, особено потрошувачкиот маркетинг, како и моментално фокусната улога на интернетот во маркетинг-миксот. Поглавјата за комуникација со потрошувачите се проширени со цел да ги земат предвид е-маркетингот и сродните развои на маркетингот во туризмот што се споени во модерниот Епилог.


Маркетинг во патувањата и туризмот претставува вистински меѓународен и детален водич за маркетингот во глобалната туристичка индустрија, незаменлив учебник за сите студенти и предавачи.


Виктор Т.Ч. Мидлтон, независен консултант по менаџмент; визитинг-професор, Универзитет Оксфорд Брукс и Универзитет во Централен Ланкашир, ОК Алан Фајал, предавач по туризам и менаџмент на Меѓународниот центар за истражување на туризмот и гостопримството; и продекан за истражување и претприемаштво на Школата за менаџмент на услуги, Универзитет Борнмут, ОК.


Мајкл Морган, виш предавач по маркетинг на туризам и слободно време и раководител на програмата за МА Менаџмент на европски туризам, Универзитет Борнмут, ОК. 


Со придонес од д-р Ашок Ранчход, BSc., MSc., MBA, PhD., факултетски истражувачки професор, Бизнис-школа во Саутемптон, ОК, FCIM, виш испитувач за стратегиски маркетинг во практика и визитинг професор на Универзитетот Напиер, Универзитет Саутемптон, Универзитетот Ангерс (Франција) и MICA (Индија).



Оценка од корисниците

5 звезди

0

4 ѕвезди

0

3 звезди

1

2 ѕвезди

0

1 ѕвезда

0

Просечна оценка
3
1

Коментари од корисниците

03.02.2015 13:13:35   Anonymous напиша

super kniga ko za mene